Občasník jsme začali vydávat před osmi lety, když už jsme my převozníci měli plné zuby stále stejných otázek a vtipů od pasažérů na přívozu. Zábavnou formou tedy na jeho stránkách glosujeme každodenní příběhy, které se na podbabském přívozu odehrávají. Vychází dvakrát až čtyřikrát ročně stále za jednotnou cenu 1 Kč za výtisk. Proto jsme se rozhodli, že ač jeho prodej funguje v řádu několika set výtisků, bylo by zajímavé rozšířit jeho prodej mezi širší obec čtenářů v Praze i jinde. Proto by mohla reklamní kampaň na toto lokální médium prospět v jeho rozšíření mezi další čtenáře.
Podbabská Kachna je občasník, vydávaný tudíž jen občas, abychom nebyli limitováni termíny vydání. Jde o jeden až pět listů A4 textů, fotografií a obrázků, které ironicky a zábavně popisují život na podbabském přívozu a občas se otřou i o společenské dění kolem nás. Reklamní kampaň má za cíl zviditelnit náš občasník mezi lidmi a dobře se u toho pobavit. Crowdfunding jsme zkusili proto, že tento způsob donátorství je pro nás pole neorané a chceme vyzkoušet tuto platformu, díky níž zjistíme, kde jsou naše (hlavně finanční) limity.
Jedná se o plakátovou reklamní kampaň na převoznický občasník Podbabská Kachna, vydávaný převozníky na přívozu v Praze Podbabě. Jde o tiskovinu, vydávanou za symbolickou 1 Kč, která je v prodeji pouze na tomto přívozu. Celá akce je pokus o zviditelnění tohoto občasníku, ideálně na billboardech v Praze Podbabě a možná i jinde, podle toho, kolik se vybere.
Každý přispěvatel nad 500 Kč bude mít nárok na kompletní portfolio čísel Podbabské Kachny (vydaných i těch teprve připravovaných). Dosud vyšlo 23 čísel. Ostatní odměny - viz sekce odměny.
Jsme členové redakce a převozníci Karel (šéfredaktor) a Petr (novinářská ficka) z přívozu P2 v Praze Podbabě, nedosáhli jsme ničeho zásadního, ani nejsme ničím výjimeční, ale jsme pyšní na náš občasník, který baví pasažéry nejen v Praze, ale je jimi přeposílán i do dalších měst v ČR i zahraničí.
Protože sranda prostě musí bejt i bez finančního prospěchu.
TAKŽE LIDI:
PŘISPĚJTE NA NÁŠ NAPROSTO PRAŠTĚNEJ NÁPAD UDĚLAT REKLAMU JEN TAK. NA BILLBOARDECH BUDE PRO ZMĚNU ZBOŽÍ, KTERÉ SICE REKLAMU NEPOTŘEBUJE, ALE MŮŽEME SE U TOHO VŠICHNI DOBŘE POBAVIT!!!