Vstupte do temnoty – staňte se Vyvoleným!

Stav kampaně

Ukončena - neúspěšná

Přejít na kampaň

HitHit.cz

Vybraná částka

3 190 Kč z 100 000 Kč (3.2 %)

Příběh

Jak to začalo

Během letních prázdnin jsem měl jedinečnou příležitost navštívit svého kamaráda, který se věnoval programování v C++. Fascinovalo mě, jak dokázal vytvářet interaktivní aplikace a hry z jednoduchého kódu. Tato zkušenost mě okamžitě uchvátila a vzbudila ve mně touhu po vlastním programování. ?

Začal jsem tedy experimentovat s jednoduchými aplikacemi v příkazovém řádku, kde jsem se učil základní syntaxi a logiku programování. S každým novým projektem jsem získával více znalostí a sebevědomí, což mě přivedlo k myšlence, že mohu také vytvořit svou vlastní hru.

Jako malý jsem vždy snil o tom mít vlastní hru, ale v té době mi chyběly znalosti o vývoji, a tak mi to připadalo jako nedosažitelný cíl. Díky inspiraci a podpoře svého kamaráda jsem se však rozhodl překonat své obavy a začít se aktivně věnovat vývoji her. Tímto způsobem jsem začal svou cestu, která mě dovedla k tomu, co dělám dnes.

Co je můj cíl?

Mým cílem je vytvořit hru Game of the Chosen, která nabídne hráčům jedinečný a intenzivní zážitek v temném hororovém prostředí.?Chci, aby se každý hráč cítil ponořený do příběhu a musel se postavit svým strachům a překážkám. Mým záměrem je také podporovat komunitu hráčů a poskytnout jim platformu pro sdílení svých zkušeností a strategií. Mým cílem je, aby každý, kdo se odváží vstoupit do našeho světa, měl možnost stát se Vyvoleným a zažít nezapomenutelné dobrodružství.

Detaily

Game of the Chosen je hororový escape room, který hráče vtáhne do světa na pomezí reality a noční můry. Hráč se ocitá ve stejnojmenné hře, kde jde doslova o přežití – buď uspěje a postoupí do dalšího kola, nebo ho čeká temný konec ?.

Celkem ho čeká deset kol, přičemž každé kolo představuje novou místnost s jedinečnou atmosférou, úkoly a výzvami. Každá místnost se liší nejen svou obtížností, ale také prostředím a typem hrozeb. Od strašidelných dětských pokojů až po temné operační sály obydlené zombiemi a démony – každá místnost je něčím specifická. ? Hráč musí vyřešit hádanky, vyhnout se pastem a vypořádat se s paranormálními entitami, které na něj číhají ve stínech. Tyto entity mohou manipulovat s realitou, posunovat hráče časem nebo ho přímo fyzicky ohrozit, což zvyšuje napětí a nutí hráče jednat rychle a promyšleně.

Na začátku každého kola si hráč volí obtížnost prostřednictvím karet – zelená karta znamená snadnou úroveň, žlutá střední a červená kartu přináší tu nejtěžší výzvu. Tím se zvyšuje variabilita hry, protože výběr karty ovlivní nejen náročnost hádanek a pastí, ale i sílu a intenzitu paranormálních hrozeb, které hráče v místnosti čekají. I když si hráč zvolí snadnější úroveň, stále musí být obezřetný; žádná místnost totiž není zcela bezpečná.

Po úspěšném překonání výzvy se hráč vrací do takzvané neutrální místnosti, kde může na chvíli vydechnout a rozhodnout se, jakou obtížnost zvolí pro další kolo. Celá hra probíhá formou desetikolového turnaje, kde se hráč snaží nashromáždit co nejvíce bodů – ty získává podle obtížnosti místností, které zdolal. Na konci hry se hráčovo skóre zapíše do žebříčku, a cílem je samozřejmě dosáhnout co nejvyššího skóre a stát se vyvoleným přeživším.

Hra přináší maximální interaktivitu – hráč může sbírat předměty, používat je a objevovat tajemství, ?která mu mohou pomoci uniknout. Každý předmět má svůj účel, od baterií do svítilny až po klíče a lékařské přístroje, které mohou zachránit život nebo odemknout cestu k dalšímu postupu.

Každá místnost v Game of the Chosen je pečlivě připravená, ale skrývá více variant úkolů a hrozeb, takže hráč nikdy přesně neví, co ho čeká. Tento prvek překvapení zajišťuje, že žádná hra není stejná, ? a hráč musí být vždy ve střehu.

… a ještě něco navíc

Inspirací pro Game of the Chosen byly nejen mé vlastní zážitky z hraní hororových her, ale také noční příběhy, které mi vyprávěli přátelé u táboráku. Tyto vzpomínky mě motivovaly k tomu, abych vytvořil hru, která spojí hráče v boji proti strachu a přivede je na hranici jejich odvahy.

Kdo jsem?

Jsem Tomáš Horský, nezávislý vývojář her s vášní pro vytváření originálních a pohlcujících herních zážitků.? Můj zájem o programování a design her se zrodil během letních prázdnin, kdy jsem byl inspirován kamarádem, který programoval v C++.

Od té doby jsem se vypracoval od jednoduchých aplikací až po komplexní hororové hry, přičemž právě pracuji na svém nejnovějším projektu, Game of the Chosen.

Mým cílem je přinášet hráčům jedinečné příběhy a výzvy, které je vtáhnou do temného světa plného záhad a překážek.

Proč to dělám?

  1. Vize a vášeň: Od mládí jsem měl sen vytvořit vlastní hru, která by hráče vtáhla do fascinujícího a děsivého světa.?

  2. Komunitní podpora: Věřím, že crowdfunding není jen o financích, ale také o budování komunity.?

  3. Financování vývoje: Jako nezávislý vývojář čelím výzvám spojeným s financováním projektu.?

  4. Zviditelnění projektu: Hithit mi poskytuje možnost oslovit širší publikum a zvýšit povědomí.?

  5. Inovace a kvalitní vývoj: Získané prostředky mi umožní investovat do kvalitnějších grafických prvků, zvukového designu a herních mechanismů, což přispěje k celkové kvalitě hry.

Tyto faktory mě motivují pokračovat a přivést Game of the Chosen k životu s pomocí nadšených podporovatelů.?

Video kampaně

Odměny pro dárce