Realita je taková, že taková hra vyžaduje větší preciznost, více nápadů a více dovedností jak zaujmout. Animace je obtížné dělat správně, protože pracujete jen s omezeným množstvím pixelů a KAŽDÝ z nich je vidět. Ve 2D světě jste odkázaný jen na dva směry. Musíte proto vymýšlet spoustu chytrých vychytávek, aby hra vypadalo uvěřitelně a co nejvíce vizuálně přitažlivě. Dávám si obrovskou práci s tím, aby hra vypadala co nejlépe vizuálně. To v praxi znamená, že můžete chodit před, i za objekty. Že objekty mají odraz ve vodě, stín apod. Snažím se cílit na detaily jako reakce trávy na vítr, na pohyb hráče, vlny ve vodě, déšť kde lze vidět kapky rozpadající se na zemi a spoustu dalších drobných detailů, které dávají celkové hře ten správný pocit. To vše stojí dost času.
Hellpress je 2D survival hra s horrovými prvky odehrávající se v rozpadajícím se světě plném nebezpečí. Hra je postavena na průzkumu, enviromentálním vyprávění příběhu a správě zdrojů. Dostali jste za úkol doprovázet dítě, které se jmenuje Simon, a za každou cenu ho udržet v bezpečí. Dítě je zcela závislé na vás, zabírá drahocenné místo ve vašem inventáři a reaguje, pokud ho zanedbáváte.
Hra vás nevede za ručičku! Na mapě nejsou žádné značky. Žádné užitečné prvky uživatelského rozhraní. Jediným vodítkem je vám samotný svět a vaše vlastní schopnost pozorovat a přizpůsobovat se. V tomto se hra liší od ostatních a snaží se nejít s davem.
Klíčové prvky:
Hry hraji již od mala a je to do teď jeden z mých největších koníčků. Vždy jsem snil a usiloval o to, abych mohl mít jednoho dne vlastní hru na Steamu, dosáhnout vlastní vize a podělit se s tímto výsledkem s ostatními.
Tento sen se postupně stává skutečností díky mému druhému koníčku, programování, kterému se věnuji již pět let a jsem v tom dobrý (věřte mi). Na této hře pracuji něco málo okolo 6 měsíců a k jeho dokončení chybí již jen dvě věci, čas a finance.
Je několik věcí, co dokážu utáhnout sám z mých financí, ale to jsou většinou měsíční balíčky, což celý proces velmi zdržuje. Peníze hodlám využit převážně na věci, které prostě a jednoduše nejsem schopný udělat sám. Ať už jsem na to moc špatný nebo to není můj obor. Hra cílí na atmosféru a tak toho chci pořádně využít, a to převážně v audiovizuálním stylu!
Pokusím se nakoupit co nejvíce kvalitních soundtracků, co nejvíce budou vystihovat prostředí lokace ve které se hráč zrovna nachází. To se týká i audio stop efektů, postav apod. Dále budou peníze využity na animace, ať to hezky žije! V neposlední řadě nakoupím další balíčky enviromentálních assetů aby to hezky vypadalo. No a samozřejmě... marketing, bez toho žádná hra nikdy neuspěje. Ty trailery se sami neudělají a já také ne (moje střihačské dovednosti jsou na bodu mrazu).
Vybrané peníze od Vás, sponzorů a lidí co věří v úspěch tohoto projektu, velmi pomůžou v zrychlení celého procesu vývoje. Ale pozor! Hru za žádných okolností nechci vydat ve špatném a nedokončeném stavu. ŽÁDNÉ early accessy, žádné alpha nebo beta verze, ani podobné kraviny. Hra vyjde v plném rozsahu a dodělaná během další roku.
Každá kačka se hodí a budu moc rád, když to společně dotáhneme až do konce!
Midarův průvodce Novým světem - 27 AC - Výňatek z polní příručky používané na přeživších územích.
Str. 1 - Sotva 27 let po Kolapsu svět opět balancuje na pokraji chaosu. Strach a nenávist vůči Caascalům sílí. Utlačovaní a pronásledovaní vytvářejí Spolek Rebelů v zoufalé honbě za spravedlností, což je krok, který vyvolává první válku Nového světa.
Str. 8 - 28 AC. Spolek Rebelů vyzývá k míru. Rada národů reaguje přísnými podmínkami:
Rebelové na oplátku požadují:
Obě strany souhlasí. Tento křehký mír se stává známým jako Dohoda o rezonanci.
Str. 38 - 59 AC. Blíží se výroční summit Rady národů, Mladý Caascal jménem Kairo se poblíž ruin Riada chystá opět vyrazit na cestu...
Vysvětlivky:
Hra se momentálně nachází v plné fázi vývoje. Co je již vytvořeno:
Co je potřeba udělat:
No... je toho zkrátka dost
Momentálně učím na základní škole a dodělávám si magisterský titul na univerzitě. Ve svém volném čase se věnuji programování a hraní her. Mým primárním projektem, kterému se teď věnuji, je tvorba této videohry.
Pomozte mi ukázat světu, že i Češi dokážou na indie videoherní scéně zazářit a ukázat co v nás je! Budu velmi rád za jakoukoliv pomoc a budu si vážit každé koruny!